Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2017-04-24

Jak przenieść nauczyciela w stan nieczynny w okresie reformy oświaty

Do 15 maja 2017 r. dyrektorzy gimnazjów powinni przekazać nauczycielom zatrudnionym na podstawie mianowania lub umowy o pracę na czas nieokreślony propozycję przeniesienia w stan nieczynny. W przypadku niewyrażenia zgody przez nauczyciela na przejście w stan nieczynny dyrektor szkoły będzie miał prawo wypowiedzieć mu stosunek pracy do 31 maja 2017 r.

W związku z reformą oświaty, która wejdzie w życie 1 września 2017 r., dyrektorzy gimnazjów, którzy nie będą w stanie zapewnić nauczycielom zatrudnionym na podstawie mianowania lub umowy o pracę na czas nieokreślony zatrudnienia w roku szkolnym 2017/2018 oraz 2018/2019, są zobowiązani do poinformowania ich o przeniesieniu w stan nieczynny. Przeniesienie w stan nieczynny może nastąpić odpowiednio z datą 1 września 2017 r. lub 1 września 2018 r. Informacja o przeniesieniu w stan nieczynny powinna być złożona na piśmie nie później niż do 15 maja 2017 r. lub odpowiednio do 15 maja 2018 r. Na podjęcie decyzji o przejściu w stan nieczynny nauczyciel ma 7 dni, licząc od dnia otrzymania informacji w tej sprawie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00