Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2020-05-28

Jak wprowadzić monitoring rozmów telefonicznych pracowników

PYTANIE

Praca naszych handlowców w dużej mierze polega na rozmowach przez telefon. Czy możemy monitorować rozmowy naszych pracowników z klientami? Jak wdrożyć takie rozwiązanie?

RADA

Monitorowanie telefonicznych rozmów służbowych pracowników jest dopuszczalne, gdy jest to niezbędne do zapewnienia organizacji pracy umożliwiającej pełne wykorzystanie czasu pracy oraz właściwego użytkowania udostępnionych pracownikowi narzędzi pracy. Wdrożenie takiego monitoringu wymaga odpowiednich postanowień w układzie zbiorowym, regulaminie pracy lub obwieszczeniu, a także poinformowania pracowników o jego stosowaniu.

UZASADNIENIE

Przepisy prawa pracy dopuszczają możliwość monitoringu pracowników za pomocą:

  1. środków technicznych umożliwiających rejestrację obrazu, tzw. monitoringu wizyjnego (art. 22 Kodeksu pracy),
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00