Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 5 stycznia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL1-2.440.306.2021.3.PR

WIS ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWE - sponsorowanie imprezy kulturalnej

Na podstawie art. 13 § 2a pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r., poz. 1540, z późn. zm.), zwanej dalej Ordynacją podatkową, i art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r., poz. 685, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku (…) z dnia 20 września 2021 r. (data wpływu 23 września 2021 r.), uzupełnionego pismami z dnia 3 listopada 2021 r. (data wpływu 8 listopada 2021 r.) oraz z dnia 16 grudnia 2021 r. (data wpływu 17 grudnia 2021 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.

Przedmiot wniosku: usługa (świadczenie kompleksowe) – sponsorowanie imprezy kulturalnej

Opis usługi: Wnioskodawca wykonuje świadczenie kompleksowe nazwane przez niego „sponsorowanie imprezy kulturalnej”, w ramach którego oferuje:

1)    Emisję spotów reklamowych na antenie radia – pracownik działu reklamy po uzgodnieniach z klientem przygotowuje dla niego tzw. mediaplan, który określa w jakich dniach oraz godzinach zostanie wyemitowana reklama na antenie radia. W uzgodnieniu z klientem określa się treść spota reklamowego oraz podkład muzyczny. Studio produkcyjne Wnioskodawcy nagrywa spota i po ostatecznej akceptacji klienta taki spot zostaje wyemitowany na antenie radia zgodnie z mediaplanem.

2)    Emisję wskazań sponsorskich w radiu, które mogą zawierać tylko nazwę sponsora, firmę lub inne oznaczenie indywidualizujące przedsiębiorcę lub jego działalność.

3)    Wskazania sponsorskie ze sceny czytane przez konferansjera. Konferansjer pomiędzy występami artystów czyta komunikat: „sponsorem imprezy jest...” (wymienia nazwę firmy, która podpisała z Wnioskodawcę umowę).

4)    Umieszczenie banerów reklamowych dostarczonych przez sponsora na terenie trwania imprezy. Kontrahent dostarcza do Wnioskodawcy baner reklamowy, a pracownicy Wnioskodawcy zawieszają go na czas trwania imprezy w miejscach do tego przeznaczonych. Są to zazwyczaj ogrodzenie, barierki ochronne odgradzające scenę od publiczności. Decyzje o miejscu umieszczenia baneru podejmuje pracownik Wnioskodawcy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00