Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2005-05-01

Kiedy nie trzeba prowadzić listy obecności?

W zakładzie stolarskim zatrudniam 5 pracowników. Dla każdego z nich prowadzę ewidencję czasu pracy. Czy muszę jeszcze dodatkowo posiadać listę obecności? Jeśli tak, to jak należy ją prawidłowo prowadzić?

PROBLEM
RADA
W przedstawionej sytuacji nie musi Pan posiadać listy obecności, ponieważ czas pracy jest ewidencjonowany w kartach ewidencji czasu pracy. Lista obecności jest jedynie dokumentem potwierdzającym przybycie pracownika do pracy. Wzór listy obecności nie jest określony, dlatego każdy pracodawca sam go ustala w zależności od swoich potrzeb.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00