Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 23.03.2007, sygn. US I-1/415/9/2007, Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Górna, sygn. US I-1/415/9/2007

Czy wydatki poniesione na kontynuację i zakończenie budowy winny być udokumentowane fakturami VAT ?

Pytanie podatnika

Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna, działając na podstawie art. 14a § 1, § 3 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), podziela pogląd przedstawiony w piśmie z dnia 12.02.2007r. (wpływ do Urzędu w dniu 16.02.2007r.), stanowiącym wniosek w sprawie udzielenia informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie, w której nie toczy się postępowanie podatkowe, kontrola podatkowa albo postępowanie przed sądem administracyjnym.

Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż w 2004 roku zaciągnął Pan kredyt hipoteczny w walucie polskiej na zakup na rynku wtórnym nieruchomości, działki oraz na dokończenie budowy zakupionej nieruchomości. Łączna kwota kredytu wyniosła 241.000,-zł.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00