Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 26.10.2009, sygn. IBPP2/443-633/09/ICz, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-633/09/ICz

Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania przez Wnioskodawcę towarów w ramach programu lojalnościowego.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 4 sierpnia 2009r. (data wpływu 13 sierpnia 2009r.), uzupełnionym w dniu 14 października 2009r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania przez Wnioskodawcę towarów w ramach programu lojalnościowego - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 sierpnia 2009r. wpłynął ww. wniosek, uzupełniony w dniu 14 października 2009r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania przez Wnioskodawcę towarów w ramach programu lojalnościowego.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Firma handlowo-produkcyjna, zajmująca się produkcją oraz dystrybucją zniczy, uruchomiła program lojalnościowy dla swoich klientów. W tym celu został opracowany regulamin. Program skierowany jest wyłącznie do klientów prowadzących działalność gospodarczą i dokonujących zakupów w spółce. Są nim objęte wszystkie towary, dystrybuowane przez firmę. Ogólne zasady polegają na tym, że klienci nabywając towary, będą otrzymywać z tego tytułu punkty. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów, klienci będą mogli wymienić je na nagrody zamieszczone w katalogu nagród. Wśród nagród jest sprzęt AGD i RTV, rekreacyjny oraz biurowy o różnej wartości a także wyjazd szkoleniowo- rekreacyjny. Nie ma natomiast wśród nagród wyrobów i towarów handlowych Spółki.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00