Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 19.10.2009, sygn. IPPP3/443-719/09-4/SM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-719/09-4/SM

nieodpłatne przekazanie towarów i prawo do odliczenia podatku naliczonego

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 21.08.2009 r. (data wpływu 25.08.2009 r.), uzupełnionego w dniu 05.10.2009 r. na wezwanie nr IPPP3/443-719/09-2/SM z dnia 24.09.2009 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:

  • opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów - jest nieprawidłowe,
  • prawa od odliczenia podatku naliczonego - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 25.08.2009 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów i prawa do doliczenia podatku naliczonego. Wniosek został uzupełniony w dniu 05.10.2009 r. na wezwanie nr IPPP3/443-719/09-2/SM z dnia 24.09.2009 r.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe.

Podstawowa działalność Sp. z o.o. polega na odsprzedaży czasu reklamowego, głównie na rzecz polskich podmiotów (domy mediowe, agencje reklamowe) oraz pośrednictwie w zakresie udzielania licencji na emisję programów telewizyjnych (usługi pośrednictwa świadczone są na rzecz podatnika z Wielkiej Brytanii). Działalność ta wymaga podejmowania różnego rodzaju działań promocyjno-marketingowych, mających na celu budowanie i utrzymywanie relacji z klientami (domami mediowymi, agencjami reklamowymi).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00