Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 13.04.2010, sygn. IBPP2/443-540/10/WN, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-540/10/WN

opodatkowanie nieodpłatnego przekazania towarów produkowanych przez Wnioskodawcę w celu ich prezentacji i reklamy

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 15 czerwca 2010r. (data wpływu 24 czerwca 2010r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów produkowanych przez Wnioskodawcę w celu ich prezentacji i reklamy - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 24 czerwca 2010r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów produkowanych przez Wnioskodawcę w celu ich prezentacji i reklamy.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca (dalej również Spółka) jest producentem wyrobów kominowych i wentylacyjnych. W celach promocji i reklamy oferowanych wyrobów i towarów, w ramach prowadzonej działalności Spółka zamierza przekazywać bezpłatnie swoim kontrahentom - odbiorcom i dystrybutorom produkowanych przez spółkę wyrobów, nieduże ich ilości, w celach niezbędnych do ich właściwego prezentowania i eksponowania.

Przekazanie wyrobów ma na celu ich odpowiednią prezentację w punktach sprzedaży otrzymującego, aby umożliwić potencjalnym klientom poznanie właściwości, zastosowania i efektów działania oferowanych przez spółkę produktów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00