Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 20.07.2012, sygn. ITPB2/415-409/12/IB, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB2/415-409/12/IB

Czy Spółka jako Organizator konkursów będzie zobowiązana pobrać od wartości przekazanych zwycięzcom nagród pieniężnych i rzeczowych 10% zryczałtowany podatek dochodowy określony w art. 30 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 10 ust. 1 pkt 9 oraz art. 20 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, dalej zwanej Ustawą"?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 23 kwietnia 2012 r. (data wpływu 24 kwietnia 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązku pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 24 kwietnia 2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązku pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Przedmiotem działalności Spółki jest m.in. świadczenie usług reklamowych, zarządzanie i obsługa programów lojalnościowych.

W ramach prowadzonej działalności zamierza zawrzeć ze swoim Kontrahentem umowę na świadczenie usług związanych z organizacją różnorodnych konkursów, których celem będzie zwiększenie poziomu sprzedaży usług oferowanych przez Kontrahenta. Każdy konkurs będzie realizowany na podstawie odrębnego regulaminu, który określać będzie nazwę konkursu, czas trwania, organizatora, ilość nagród i miejsc w konkursie, krąg uczestników, zasady rywalizacji pomiędzy uczestnikami, sposób wyłonienia zwycięzców oraz nagrody dla zwycięzców. Nad prawidłowym przebiegiem każdego konkursu czuwać będzie komisja konkursowa.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00