Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 09.09.2013, sygn. IPPB4/415-482/13-2/JK4, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB4/415-482/13-2/JK4

Zakres zwolnienia z opodatkowania wynagrodzenia współfinansowanego ze środków bezzwrotnej pomocy.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pani, przedstawione we wniosku z dnia 2 lipca 2013 r. (data wpływu 25 lipca 2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zwolnienia z opodatkowania wynagrodzenia współfinansowanego ze środków bezzwrotnej pomocy jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 25 lipca 2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zwolnienia z opodatkowania wynagrodzenia współfinansowanego ze środków bezzwrotnej pomocy.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

W związku z wejściem Polski do Unii Europejskiej, w kraju rozpoczęto wdrażanie funduszy strukturalnych. Dnia 28 września 2007 r. Komisja Europejska wydała decyzję w sprawie przyjęcia do realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), który jest jednym z programów służących realizacji Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSRO) i obejmuje całość interwencji Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w Polsce. Na szczeblu centralnym wdrażany jest Priorytet III POKL Wysoka jakość systemu oświaty, dla którego Instytucją Pośredniczącą (IP) jest Ministerstwo Edukacji Narodowej (MEN). Od dnia 1 czerwca 2008 r. Wnioskodawczyni zatrudniona była w oparciu o umowę o pracę na pełen etat na stanowisku głównego specjalisty w Departamencie Funduszy Strukturalnych w MEN, jako pracownik realizujący zadania Instytucji Pośredniczącej (IP). Następnie, w związku z Porozumieniem Nr P z dnia 25 lipca 2011 r., między MEN a jednostką podległą MEN - Ośrodkiem Rozwoju Edukacji (ORE), zgodnie z którym za realizację projektów konkursowych Priorytetu III POKL odpowiada ORE, od dnia 1 sierpnia 2011 r., na podstawie art. 23 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.), miejscem pracy Wnioskodawczyni jest ORE.

Na stanowisku starszego specjalisty w Zespole Kontraktowania Wydziału Instytucji Pośredniczącej II stopnia (IP2) Wnioskodawczyni realizuje zadania (IP2) dla Priorytetu III POKL. Do obowiązków służbowych Wnioskodawczyni należy m.in.:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00