Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 26.09.2013, sygn. DD3/033/111/CRS/13/RD-99308/13, Minister Finansów, sygn. DD3/033/111/CRS/13/RD-99308/13

zwolnienie z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych wynagrodzenia otrzymywanego od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

ZMIANA INTERPRETACJI INDYWIDUALNEJ

Na podstawie art. 14e § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) Minister Finansów, w związku ze stwierdzeniem nieprawidłowości interpretacji indywidualnej z dnia 21 lutego 2012 r. Nr IPPB4/415-907/11-3/MP wydanej w imieniu Ministra Finansów przez Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie, zmienia z urzędu wyżej wymienioną interpretację i uznaje, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 14 grudnia 2011 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w zakresie zwolnienia z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych wynagrodzenia otrzymywanego od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 16 grudnia 2011 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej w sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych.

We wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej został przedstawiony następujący opis zdarzenia przyszłego.

Wnioskodawca od dnia 1 lipca 1996 r. jest zatrudniony w Polskiej Fundacji Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw, przekształconej od dnia 1 stycznia 2000 r. w Polską Agendę Rozwoju Przedsiębiorczości. W Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości pracuje na podstawie umowy o pracę. Od 18 grudnia 2007 r. zakres obowiązków Wnioskodawcy dotyczy koordynacji i bezpośredniego wdrażania działania 5.3, realizowanego dzięki finansowemu wsparciu z pomocy technicznej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 20072013. Czynności te obejmują nadzór nad prawidłową realizacją poszczególnych projektów. Zgodnie z dokumentami uszczegóławiającym zapisy Programu Operacyjnego szczegółowy opis priorytetów Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG), 20072013 celem priorytetu 9 jest zapewnienie sprawnego systemu zarządzania, wdrażania, monitorowania, informowania oraz kontroli i oceny pomocy strukturalnej w ramach POIG. Cel priorytetu osiągnięty będzie poprzez wsparcie zatrudnienia w instytucjach odpowiedzialnych za zarządzanie, wdrażanie, monitorowanie i ocenę, audyty i kontrolę m.in. finansowanie zatrudnienia pracowników instytucji, za wyjątkiem instytucji zarządzającej oraz instytucji pośredniczącej, dla których wsparcie będzie udzielane w ramach programu horyzontalnego, obejmującego zagadnienia związane z pomocą techniczną, zapewnienie stabilnego i trwałego zatrudnienia pracowników odpowiedzialnych za obsługę instrumentów strukturalnych, finansowanie bieżących działań beneficjentów związanych z wykonywaniem obowiązków w ramach POIG w zakresie przygotowania, zarządzania, wdrażana, monitorowania oraz oceny i kontroli pomocy.

Wynagrodzenie otrzymane przez Wnioskodawcę w latach 2008, 2009, 2010, jak i w kolejnych latach jest/będzie wypłacane z dotacji rozwojowej, otrzymanej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości na ten cel, działającej jako instytucja wdrażająca.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00