Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 19.06.2015, sygn. ILPB3/4510-1-129/15-2/JG, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/4510-1-129/15-2/JG

kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w ramach organizacji wydarzenia jubileuszowego dla klientów i potencjalnych kontrahentów Spółki oraz pracowników Spółki.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki Akcyjnej przedstawione we wniosku z 17 marca 2015 r. (data wpływu 19 marca 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w ramach organizacji wydarzenia jubileuszowego dla:

  • klientów i potencjalnych kontrahentów Spółki jest prawidłowe,
  • pracowników Spółki jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 19 marca 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w ramach organizacji wydarzenia jubileuszowego.

We wniosku przedstawiono następujący opis zdarzenia przyszłego.

Spółka (dalej: Spółka, Wnioskodawca) jest dużą firmą działającą w branży aparatury łączeniowej oraz pomiarowej, a także systemów IT. Spółka ta trwale dąży do rozwoju swojej działalności, oferowania towarów oraz usług o najwyższym standardzie, stałego umacniania pozycji na rynku oraz zwiększania rozpoznawalności marki na rynku krajowym oraz zagranicznym. Rynek ten ma charakter konkurencyjny i wymaga trwałego angażowania środków w działania promocyjne i reklamowe, w celu utrzymania świadomości marki wśród potencjalnych kontrahentów oraz dobrych relacji gospodarczych z istniejącymi klientami. Ponadto Wnioskodawcy zależy na budowaniu owocnych relacji z pracownikami opierających się na wzajemnym wsparciu i zaufaniu. Spółce zależy na atmosferze integracji w środowisku pracy, zwiększeniu motywacji do pracy, zachęcaniu do współpracy, co bezpośrednio przekłada się na wysokość przychodów uzyskiwanych przez Wnioskodawcę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00