Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 18.05.2015, sygn. IPTPB1/4511-78/15-4/SJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPB1/4511-78/15-4/SJ

1)Czy Urząd Miasta, w przypadku sfinansowania radnym Rady Miasta kalendarzy, wizytówek, książek i szkoleń związanych z pełnieniem obowiązków radnego oraz użyczeniem radnym telefonów komórkowych lub sprzętu komputerowego wraz z limitem bezpłatnych rozmów i mobilnego internetu, ma obowiązek pobrać zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych od nieodpłatnych świadczeń uzyskanych przez radnych Rady Miasta?W konsekwencji, czy Urząd Miasta, jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych, zgodnie z art. 41 ust. l ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, powinien pobrać zaliczki na podatek dochodowy od kwot wydatkowanych na sfinansowanie powyższych narzędzi oraz usług jako od przychodu do opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych na podstawie art. 13 pkt 5 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? 2)Czy Urząd Miasta, w przypadku sfinansowania członkom Młodzieżowej Rady Miasta notesów, długopisów i kalendarzy ma obowiązek, na podstawie art. 41 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, pobrać zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych od nieodpłatnych świadczeń uzyskanych przez członków Młodzieżowej Rady Miasta, w związku z zakupem i nieodpłatnym przekazaniem powyższych narzędzi członkom Młodzieżowej Rady Miasta, w konsekwencji, czy powyższe wydatki stanowią przychód do opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych na podstawie art. 13 pkt 5 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00