Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
wróć do listy [2 z 36]

Porada aktualna na dzień 15-05-2024

Umowa o pracę na zastępstwo – czy trzeba podawać dane zastępowanego pracownika

PROBLEM

Pracownica ośrodka pomocy społecznej przebywa na zwolnieniu, które cały czas przedłuża i wiemy, że ta sytuacja jeszcze potrwa. Musimy zatrudnić osobę na zastępstwo na czas nieobecnej pracownicy. Jak poprawnie skonstruować umowę o pracę na zastępstwo? Czy w takiej umowie trzeba podać imię i nazwisko zastępowanej pracownicy? 

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
do góry
do góry
Potrzebujesz pomocy?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00