history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-09-01

[Ewidencja nadanych upoważnień] 1. Ewidencja nadanych upoważnień w zakresie obrotu towarami rolno-spożywczymi z krajami trzecimi jest prowadzona przez Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa [4] w formie księgi ewidencyjnej, oddzielnie dla każdego towaru lub grupy towarów, zgodnie z przepisami prawa wspólnotowego.

2. Ewidencja, o której mowa w ust. 1, powinna zawierać:

1) numer decyzji;

2) datę nadania upoważnienia;

3) kod CN i nazwę towaru;

4) [5] (uchylony);

5) numer wniosku o nadanie upoważnienia.

3. Księgę ewidencyjną, o której mowa w ust. 1, można prowadzić w systemie elektronicznym, pod warunkiem że zawarte w niej dane znajdują potwierdzenie w dokumentach przechowywanych przez organ udzielający upoważnień.

4. Wpis do księgi ewidencyjnej powinien być trwały i wyraźny, nie może być wymazywany ani w inny sposób usuwany.

[4] § 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie upoważnień w zakresie obrotu towarami rolno-spożywczymi z krajami trzecimi (Dz.U. poz. 1518). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.

[5] § 6 ust. 2 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie upoważnień w zakresie obrotu towarami rolno-spożywczymi z krajami trzecimi (Dz.U. poz. 1518). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.

Wersja obowiązująca od 2017-09-01

[Ewidencja nadanych upoważnień] 1. Ewidencja nadanych upoważnień w zakresie obrotu towarami rolno-spożywczymi z krajami trzecimi jest prowadzona przez Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa [4] w formie księgi ewidencyjnej, oddzielnie dla każdego towaru lub grupy towarów, zgodnie z przepisami prawa wspólnotowego.

2. Ewidencja, o której mowa w ust. 1, powinna zawierać:

1) numer decyzji;

2) datę nadania upoważnienia;

3) kod CN i nazwę towaru;

4) [5] (uchylony);

5) numer wniosku o nadanie upoważnienia.

3. Księgę ewidencyjną, o której mowa w ust. 1, można prowadzić w systemie elektronicznym, pod warunkiem że zawarte w niej dane znajdują potwierdzenie w dokumentach przechowywanych przez organ udzielający upoważnień.

4. Wpis do księgi ewidencyjnej powinien być trwały i wyraźny, nie może być wymazywany ani w inny sposób usuwany.

[4] § 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie upoważnień w zakresie obrotu towarami rolno-spożywczymi z krajami trzecimi (Dz.U. poz. 1518). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.

[5] § 6 ust. 2 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie upoważnień w zakresie obrotu towarami rolno-spożywczymi z krajami trzecimi (Dz.U. poz. 1518). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-02-10 do 2017-08-31

[Ewidencja nadanych upoważnień] 1. Ewidencja nadanych upoważnień w zakresie obrotu towarami rolno-spożywczymi z krajami trzecimi jest prowadzona przez Prezesa Agencji Rynku Rolnego w formie księgi ewidencyjnej, oddzielnie dla każdego towaru lub grupy towarów, zgodnie z przepisami prawa wspólnotowego.

2. Ewidencja, o której mowa w ust. 1, powinna zawierać:

1) numer decyzji;

2) datę nadania upoważnienia;

3) kod CN i nazwę towaru;

4) numer rejestracyjny w centralnym rejestrze przedsiębiorców;

5) numer wniosku o nadanie upoważnienia.

3. Księgę ewidencyjną, o której mowa w ust. 1, można prowadzić w systemie elektronicznym, pod warunkiem że zawarte w niej dane znajdują potwierdzenie w dokumentach przechowywanych przez organ udzielający upoważnień.

4. Wpis do księgi ewidencyjnej powinien być trwały i wyraźny, nie może być wymazywany ani w inny sposób usuwany.