history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2015-07-02    (Dz.U.2015.937 tekst jednolity)

§ 7. [Wniosek o dofinansowanie robót] 1. Wniosek o dofinansowanie robót składa się w urzędzie marszałkowskim właściwym dla miejsca realizacji zadania.

2. Wniosek zawiera:

1) nazwę, siedzibę i adres podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie;

2) numer NIP i numer REGON;

3) status prawny i podstawę działania;

4) dokumenty potwierdzające tytuł prawny do nieruchomości;

5) dane osoby upoważnionej do reprezentowania wnioskodawcy w sprawie;

6) przewidywane efekty realizacji zadania dla osób niepełnosprawnych;

7) nazwę banku i numer rachunku bankowego wnioskodawcy;

8) miejsce realizacji zadania i cel dofinansowania;

9) przewidywany koszt realizacji zadania;

10) termin rozpoczęcia i przewidywany czas realizacji zadania;

11) ogólną wartość nakładów dotychczas poniesionych przez wnioskodawcę na realizację zadania do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym jest składany wniosek;

12) udokumentowaną informację o zapewnieniu środków własnych lub pozyskanych z innych źródeł na sfinansowanie zadania w wysokości nieobjętej dofinansowaniem;

13) informację o przyznanych środkach Funduszu, z określeniem numeru zawartej umowy, celu i terminu przyznania środków oraz stanu rozliczenia;

14) udokumentowaną przez wnioskodawcę informację o prowadzeniu działalności na rzecz osób niepełnosprawnych;

15) wysokość kwoty wnioskowanego dofinansowania;

16) informację o sytuacji finansowej wnioskodawcy;

17) oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Funduszu.

3. Jeżeli wnioskodawca jest przedsiębiorcą, do wniosku o udzielenie pomocy na dofinansowanie robót dołącza się:

1) zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymanej w okresie obejmującym bieżący rok podatkowy i poprzedzające go dwa lata podatkowe oraz informację o innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą;

2) informacje o każdej pomocy innej niż de minimis, jaką otrzymał w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą oraz na dany projekt inwestycyjny, z którym związana jest pomoc de minimis;

3) (uchylony).

3a. Jeżeli przedsiębiorca prowadzi zakład pracy chronionej, do wniosku o udzielenie pomocy na dofinansowanie robót dodatkowo dołącza się potwierdzoną kopię aktualnej decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej.

4. Wniosek składa się w terminie do dnia 30 listopada roku poprzedzającego realizację zadania.

5. W terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku właściwy organ jednostki samorządu województwa informuje wnioskodawcę o występujących we wniosku uchybieniach. Nieusunięcie uchybień w terminie 30 dni powoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

6. Organ, o którym mowa w ust. 5, rozpatruje wniosek w terminie 30 dni od dnia, w którym sejmik województwa w formie uchwały określi zadania, na które przeznacza środki określone w art. 48 ust. 1 pkt 1 ustawy. W przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku organ ten sporządza uzasadnienie.

Wersja obowiązująca od 2015-07-02    (Dz.U.2015.937 tekst jednolity)

§ 7. [Wniosek o dofinansowanie robót] 1. Wniosek o dofinansowanie robót składa się w urzędzie marszałkowskim właściwym dla miejsca realizacji zadania.

2. Wniosek zawiera:

1) nazwę, siedzibę i adres podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie;

2) numer NIP i numer REGON;

3) status prawny i podstawę działania;

4) dokumenty potwierdzające tytuł prawny do nieruchomości;

5) dane osoby upoważnionej do reprezentowania wnioskodawcy w sprawie;

6) przewidywane efekty realizacji zadania dla osób niepełnosprawnych;

7) nazwę banku i numer rachunku bankowego wnioskodawcy;

8) miejsce realizacji zadania i cel dofinansowania;

9) przewidywany koszt realizacji zadania;

10) termin rozpoczęcia i przewidywany czas realizacji zadania;

11) ogólną wartość nakładów dotychczas poniesionych przez wnioskodawcę na realizację zadania do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym jest składany wniosek;

12) udokumentowaną informację o zapewnieniu środków własnych lub pozyskanych z innych źródeł na sfinansowanie zadania w wysokości nieobjętej dofinansowaniem;

13) informację o przyznanych środkach Funduszu, z określeniem numeru zawartej umowy, celu i terminu przyznania środków oraz stanu rozliczenia;

14) udokumentowaną przez wnioskodawcę informację o prowadzeniu działalności na rzecz osób niepełnosprawnych;

15) wysokość kwoty wnioskowanego dofinansowania;

16) informację o sytuacji finansowej wnioskodawcy;

17) oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Funduszu.

3. Jeżeli wnioskodawca jest przedsiębiorcą, do wniosku o udzielenie pomocy na dofinansowanie robót dołącza się:

1) zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymanej w okresie obejmującym bieżący rok podatkowy i poprzedzające go dwa lata podatkowe oraz informację o innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą;

2) informacje o każdej pomocy innej niż de minimis, jaką otrzymał w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą oraz na dany projekt inwestycyjny, z którym związana jest pomoc de minimis;

3) (uchylony).

3a. Jeżeli przedsiębiorca prowadzi zakład pracy chronionej, do wniosku o udzielenie pomocy na dofinansowanie robót dodatkowo dołącza się potwierdzoną kopię aktualnej decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej.

4. Wniosek składa się w terminie do dnia 30 listopada roku poprzedzającego realizację zadania.

5. W terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku właściwy organ jednostki samorządu województwa informuje wnioskodawcę o występujących we wniosku uchybieniach. Nieusunięcie uchybień w terminie 30 dni powoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

6. Organ, o którym mowa w ust. 5, rozpatruje wniosek w terminie 30 dni od dnia, w którym sejmik województwa w formie uchwały określi zadania, na które przeznacza środki określone w art. 48 ust. 1 pkt 1 ustawy. W przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku organ ten sporządza uzasadnienie.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-06-19 do 2015-07-01

[Wniosek o dofinansowanie robót] 1. Wniosek o dofinansowanie robót składa się w urzędzie marszałkowskim właściwym dla miejsca realizacji zadania.

2. Wniosek zawiera:

1) nazwę, siedzibę i adres podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie;

2) numer NIP i numer REGON;

3) status prawny i podstawę działania;

4) dokumenty potwierdzające tytuł prawny do nieruchomości;

5) dane osoby upoważnionej do reprezentowania wnioskodawcy w sprawie;

6) przewidywane efekty realizacji zadania dla osób niepełnosprawnych;

7) nazwę banku i numer rachunku bankowego wnioskodawcy;

8) miejsce realizacji zadania i cel dofinansowania;

9) przewidywany koszt realizacji zadania;

10) termin rozpoczęcia i przewidywany czas realizacji zadania;

11) ogólną wartość nakładów dotychczas poniesionych przez wnioskodawcę na realizację zadania do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym jest składany wniosek;

12) udokumentowaną informację o zapewnieniu środków własnych lub pozyskanych z innych źródeł na sfinansowanie zadania w wysokości nieobjętej dofinansowaniem;

13) informację o przyznanych środkach Funduszu, z określeniem numeru zawartej umowy, celu i terminu przyznania środków oraz stanu rozliczenia;

14) udokumentowaną przez wnioskodawcę informację o prowadzeniu działalności na rzecz osób niepełnosprawnych;

15) wysokość kwoty wnioskowanego dofinansowania;

16) informację o sytuacji finansowej wnioskodawcy;

17) oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Funduszu.

3. Jeżeli wnioskodawca jest przedsiębiorcą, do wniosku o udzielenie pomocy na dofinansowanie robót dołącza się:

1) zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymanej w okresie obejmującym bieżący rok podatkowy i poprzedzające go dwa lata podatkowe oraz informację o innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą;

2) informacje o każdej pomocy innej niż de minimis, jaką otrzymał w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą oraz na dany projekt inwestycyjny, z którym związana jest pomoc de minimis;

3) [2] (uchylony).

3a. Jeżeli przedsiębiorca prowadzi zakład pracy chronionej, do wniosku o udzielenie pomocy na dofinansowanie robót dodatkowo dołącza się potwierdzoną kopię aktualnej decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej.

4. Wniosek składa się w terminie do dnia 30 listopada roku poprzedzającego realizację zadania.

5. W terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku właściwy organ jednostki samorządu województwa informuje wnioskodawcę o występujących we wniosku uchybieniach. Nieusunięcie uchybień w terminie 30 dni powoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

6. Organ, o którym mowa w ust. 5, rozpatruje wniosek w terminie 30 dni od dnia, w którym sejmik województwa w formie uchwały określi zadania, na które przeznacza środki określone w art. 48 ust. 1 pkt 1 ustawy. W przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku organ ten sporządza uzasadnienie.

[2] § 7 ust. 3 pkt 3 uchylony przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 17 czerwca 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia zadań samorządu województwa, które mogą być dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Dz.U. poz. 807). Zmiana weszła w życie 19 czerwca 2014 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-12-26 do 2014-06-18

[Wniosek o dofinansowanie robót] 1. Wniosek o dofinansowanie robót składa się w urzędzie marszałkowskim właściwym dla miejsca realizacji zadania.

2. Wniosek zawiera:

1) nazwę, siedzibę i adres podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie;

2) numer NIP i numer REGON;

3) status prawny i podstawę działania;

4) dokumenty potwierdzające tytuł prawny do nieruchomości;

5) dane osoby upoważnionej do reprezentowania wnioskodawcy w sprawie;

6) przewidywane efekty realizacji zadania dla osób niepełnosprawnych;

7) nazwę banku i numer rachunku bankowego wnioskodawcy;

8) miejsce realizacji zadania i cel dofinansowania;

9) przewidywany koszt realizacji zadania;

10) termin rozpoczęcia i przewidywany czas realizacji zadania;

11) ogólną wartość nakładów dotychczas poniesionych przez wnioskodawcę na realizację zadania do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym jest składany wniosek;

12) udokumentowaną informację o zapewnieniu środków własnych lub pozyskanych z innych źródeł na sfinansowanie zadania w wysokości nieobjętej dofinansowaniem;

13) informację o przyznanych środkach Funduszu, z określeniem numeru zawartej umowy, celu i terminu przyznania środków oraz stanu rozliczenia;

14) udokumentowaną przez wnioskodawcę informację o prowadzeniu działalności na rzecz osób niepełnosprawnych;

15) wysokość kwoty wnioskowanego dofinansowania;

16) informację o sytuacji finansowej wnioskodawcy;

17) oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Funduszu.

3. [4] Jeżeli wnioskodawca jest przedsiębiorcą, do wniosku o udzielenie pomocy na dofinansowanie robót dołącza się:

1) zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymanej w okresie obejmującym bieżący rok podatkowy i poprzedzające go dwa lata podatkowe oraz informację o innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą;

2) informacje o każdej pomocy innej niż de minimis, jaką otrzymał w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą oraz na dany projekt inwestycyjny, z którym związana jest pomoc de minimis;

3) oświadczenie, że nie jest przedsiębiorcą znajdującym się w trudnej sytuacji ekonomicznej, w rozumieniu kryteriów określonych w przepisach Unii Europejskiej dotyczących udzielania pomocy.2)

3a. [5] Jeżeli przedsiębiorca prowadzi zakład pracy chronionej, do wniosku o udzielenie pomocy na dofinansowanie robót dodatkowo dołącza się potwierdzoną kopię aktualnej decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej.

4. Wniosek składa się w terminie do dnia 30 listopada roku poprzedzającego realizację zadania.

5. W terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku właściwy organ jednostki samorządu województwa informuje wnioskodawcę o występujących we wniosku uchybieniach. Nieusunięcie uchybień w terminie 30 dni powoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

6. Organ, o którym mowa w ust. 5, rozpatruje wniosek w terminie 30 dni od dnia, w którym sejmik województwa w formie uchwały określi zadania, na które przeznacza środki określone w art. 48 ust. 1 pkt 1 ustawy. W przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku organ ten sporządza uzasadnienie.

[4] § 7 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia zadań samorządu województwa, które mogą być dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1696). Zmiana weszła w życie 26 grudnia 2007 r.

[5] § 7 ust. 3a dodany przez § 1 pkt 4 lit. b) rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia zadań samorządu województwa, które mogą być dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1696). Zmiana weszła w życie 26 grudnia 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-09-11 do 2007-12-25

1. Wniosek o dofinansowanie robót składa się w urzędzie marszałkowskim właściwym dla miejsca realizacji zadania.

2. Wniosek zawiera:

1) nazwę, siedzibę i adres podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie;

2) numer NIP i numer REGON;

3) status prawny i podstawę działania;

4) dokumenty potwierdzające tytuł prawny do nieruchomości;

5) dane osoby upoważnionej do reprezentowania wnioskodawcy w sprawie;

6) przewidywane efekty realizacji zadania dla osób niepełnosprawnych;

7) nazwę banku i numer rachunku bankowego wnioskodawcy;

8) miejsce realizacji zadania i cel dofinansowania;

9) przewidywany koszt realizacji zadania;

10) termin rozpoczęcia i przewidywany czas realizacji zadania;

11) ogólną wartość nakładów dotychczas poniesionych przez wnioskodawcę na realizację zadania do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym jest składany wniosek;

12) udokumentowaną informację o zapewnieniu środków własnych lub pozyskanych z innych źródeł na sfinansowanie zadania w wysokości nieobjętej dofinansowaniem;

13) informację o przyznanych środkach Funduszu, z określeniem numeru zawartej umowy, celu i terminu przyznania środków oraz stanu rozliczenia;

14) udokumentowaną przez wnioskodawcę informację o prowadzeniu działalności na rzecz osób niepełnosprawnych;

15) wysokość kwoty wnioskowanego dofinansowania;

16) informację o sytuacji finansowej wnioskodawcy;

17) oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Funduszu.

3. Jeżeli wnioskodawca jest:

1) przedsiębiorcą – do wniosku dołącza się zaświadczenia o udzielonej pomocy publicznej w okresie trzech kolejnych lat poprzedzających dzień złożenia wniosku, wydane przez podmioty udzielające pomocy, zgodnie z przepisami o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;

2) pracodawcą prowadzącym zakład pracy chronionej – do wniosku dołącza się:

a) potwierdzoną kopię aktualnej decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej,

b) informację o wysokości oraz sposobie wykorzystania środków zakładowego funduszu rehabilitacji osób niepełnosprawnych za okres dwunastu miesięcy przed dniem złożenia wniosku,

c) zaświadczenia, o których mowa w pkt 1.

4. Wniosek składa się w terminie do dnia 30 listopada roku poprzedzającego realizację zadania.

5. W terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku właściwy organ jednostki samorządu województwa informuje wnioskodawcę o występujących we wniosku uchybieniach. Nieusunięcie uchybień w terminie 30 dni powoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

6. Organ, o którym mowa w ust. 5, rozpatruje wniosek w terminie 30 dni od dnia, w którym sejmik województwa w formie uchwały określi zadania, na które przeznacza środki określone w art. 48 ust. 1 pkt 1 ustawy. W przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku organ ten sporządza uzasadnienie.