history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2019-09-13 do 2022-09-21

§ 100. [Skrzyżowanie drogi z linią kolejową] [70] Skrzyżowanie drogi z linią lub bocznicą kolejową projektuje i wykonuje się zgodnie z przepisami dotyczącymi warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie.

[70] § 100 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 34 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1643). Zmiana weszła w życie 13 września 2019 r.

Wersja obowiązująca od 2019-09-13 do 2022-09-21

§ 100. [Skrzyżowanie drogi z linią kolejową] [70] Skrzyżowanie drogi z linią lub bocznicą kolejową projektuje i wykonuje się zgodnie z przepisami dotyczącymi warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie.

[70] § 100 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 34 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1643). Zmiana weszła w życie 13 września 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-01-29 do 2019-09-12    (Dz.U.2016.124 tekst jednolity)

§ 100. [Skrzyżowanie drogi z linią kolejową ] Skrzyżowanie drogi z linią kolejową powinno być zaprojektowane i wykonane zgodnie z przepisami w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych z drogami publicznymi i ich usytuowanie.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-05-29 do 2016-01-28

[Skrzyżowanie drogi z linią kolejową] Skrzyżowanie drogi z linią kolejową powinno być zaprojektowane i wykonane zgodnie z przepisami w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych z drogami publicznymi i ich usytuowanie.