history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-02-09 do 2017-06-21

§ 12. [Repozytorium] 1. Dokumenty są gromadzone w systemie teleinformatycznym w repozytorium dotyczącym zgłoszenia konkretnego użytkownika.

2. Repozytorium jest tworzone automatycznie po aktywacji konta.

3. Dane przechowywane w repozytorium są automatycznie grupowane według postępowań, w których użytkownik brał udział, wraz z informacjami o formie i treści zgromadzonych w nim dokumentów i pism.

3a. [6] Do czasu brakowania dokumentów kandydat na dane stanowisko asesorskie posiada dostęp do tych dokumentów za pośrednictwem konta w systemie teleinformatycznym.

4. Dokumenty przechowywane w systemie teleinformatycznym brakuje prezes sądu, któremu zgłoszono kandydatury na dane stanowisko asesorskie.

5. Brakowanie dokumentacji kandydata na dane stanowisko asesorskie polega na ocenie jej przydatności, wydzieleniu dokumentacji nieprzydatnej zawartej w repozytorium i jej zniszczeniu w sposób właściwy dla danej technologii zapisu.

6. Brakowanie dokumentacji z systemu teleinformatycznego może nastąpić po jej przeniesieniu do właściwego archiwum.

[6] § 12 ust. 3a dodany przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 16 stycznia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konta w systemie teleinformatycznym obsługującym zgłoszenie na wolne stanowisko asesorskie (Dz.U. poz. 160). Zmiana weszła w życie 9 lutego 2017 r.

Wersja obowiązująca od 2017-02-09 do 2017-06-21

§ 12. [Repozytorium] 1. Dokumenty są gromadzone w systemie teleinformatycznym w repozytorium dotyczącym zgłoszenia konkretnego użytkownika.

2. Repozytorium jest tworzone automatycznie po aktywacji konta.

3. Dane przechowywane w repozytorium są automatycznie grupowane według postępowań, w których użytkownik brał udział, wraz z informacjami o formie i treści zgromadzonych w nim dokumentów i pism.

3a. [6] Do czasu brakowania dokumentów kandydat na dane stanowisko asesorskie posiada dostęp do tych dokumentów za pośrednictwem konta w systemie teleinformatycznym.

4. Dokumenty przechowywane w systemie teleinformatycznym brakuje prezes sądu, któremu zgłoszono kandydatury na dane stanowisko asesorskie.

5. Brakowanie dokumentacji kandydata na dane stanowisko asesorskie polega na ocenie jej przydatności, wydzieleniu dokumentacji nieprzydatnej zawartej w repozytorium i jej zniszczeniu w sposób właściwy dla danej technologii zapisu.

6. Brakowanie dokumentacji z systemu teleinformatycznego może nastąpić po jej przeniesieniu do właściwego archiwum.

[6] § 12 ust. 3a dodany przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 16 stycznia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konta w systemie teleinformatycznym obsługującym zgłoszenie na wolne stanowisko asesorskie (Dz.U. poz. 160). Zmiana weszła w życie 9 lutego 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-05-24 do 2017-02-08

§ 12. [Repozytorium] 1. Dokumenty są gromadzone w systemie teleinformatycznym w repozytorium dotyczącym zgłoszenia konkretnego użytkownika.

2. Repozytorium jest tworzone automatycznie po aktywacji konta.

3. Dane przechowywane w repozytorium są automatycznie grupowane według postępowań, w których użytkownik brał udział, wraz z informacjami o formie i treści zgromadzonych w nim dokumentów i pism.

4. Dokumenty przechowywane w systemie teleinformatycznym brakuje prezes sądu, któremu zgłoszono kandydatury na dane stanowisko asesorskie.

5. Brakowanie dokumentacji kandydata na dane stanowisko asesorskie polega na ocenie jej przydatności, wydzieleniu dokumentacji nieprzydatnej zawartej w repozytorium i jej zniszczeniu w sposób właściwy dla danej technologii zapisu.

6. Brakowanie dokumentacji z systemu teleinformatycznego może nastąpić po jej przeniesieniu do właściwego archiwum.