Wersja obowiązująca od 2019-01-18 do 2020-11-02 (Dz.U.2019.108 tekst jednolity)
[Podpisywanie raportu] Raport z postępowania w sprawie wypadku lub incydentu kolejowego podpisuje w imieniu Komisji jej przewodniczący, po przyjęciu przez Komisję uchwały w tym zakresie.
Wersja obowiązująca od 2019-01-18 do 2020-11-02 (Dz.U.2019.108 tekst jednolity)
[Podpisywanie raportu] Raport z postępowania w sprawie wypadku lub incydentu kolejowego podpisuje w imieniu Komisji jej przewodniczący, po przyjęciu przez Komisję uchwały w tym zakresie.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-05-06 do 2019-01-17
[1] Raport z postępowania w sprawie wypadku lub incydentu kolejowego podpisuje w imieniu Komisji jej przewodniczący, po przyjęciu przez Komisję uchwały w tym zakresie.
[1] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 12 kwietnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zawartości raportu z postępowania w sprawie poważnego wypadku, wypadku lub incydentu kolejowego (Dz.U. poz. 560). Zmiana weszła w życie 6 maja 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-03-22 do 2016-05-05
Raport z postępowania w sprawie wypadku lub incydentu kolejowego podpisują przewodniczący i członkowie Komisji, odnotowując datę złożenia podpisu i ewentualną informację o odmiennym stanowisku.