history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2021-03-04    (M.P.2021.231 tekst jednolity)

§ 3. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) Przewodniczący – minister właściwy do spraw informatyzacji;

2) Wiceprzewodniczący – sekretarz stanu albo podsekretarz stanu wyznaczony przez ministra właściwego do spraw informatyzacji;

3) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów albo wyznaczony przez niego sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów;

4) wyznaczeni przez właściwych ministrów sekretarze stanu albo podsekretarze stanu, po jednym z każdego urzędu obsługującego ministra, z wyłączeniem urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji;

5) Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw GovTech.

1a. Członkowie Komitetu, o których mowa w ust. 1 pkt 2–4, w szczególnie uzasadnionych przypadkach mogą być zastępowani w pracach Komitetu przez innego, wskazanego pisemnie przez członka Komitetu sekretarza stanu albo podsekretarza stanu w danym urzędzie, albo przez pełnomocnika do spraw informatyzacji w danym urzędzie.

1b. Informację o zastępstwie członka Komitetu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2–5, właściwy członek Komitetu kieruje do Przewodniczącego Komitetu, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu.

2. Sekretarza Komitetu powołuje i odwołuje Przewodniczący spośród pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

3. W przypadku nieobecności Przewodniczącego pracami Komitetu kieruje Wiceprzewodniczący.

Wersja obowiązująca od 2021-03-04    (M.P.2021.231 tekst jednolity)

§ 3. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) Przewodniczący – minister właściwy do spraw informatyzacji;

2) Wiceprzewodniczący – sekretarz stanu albo podsekretarz stanu wyznaczony przez ministra właściwego do spraw informatyzacji;

3) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów albo wyznaczony przez niego sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów;

4) wyznaczeni przez właściwych ministrów sekretarze stanu albo podsekretarze stanu, po jednym z każdego urzędu obsługującego ministra, z wyłączeniem urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji;

5) Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw GovTech.

1a. Członkowie Komitetu, o których mowa w ust. 1 pkt 2–4, w szczególnie uzasadnionych przypadkach mogą być zastępowani w pracach Komitetu przez innego, wskazanego pisemnie przez członka Komitetu sekretarza stanu albo podsekretarza stanu w danym urzędzie, albo przez pełnomocnika do spraw informatyzacji w danym urzędzie.

1b. Informację o zastępstwie członka Komitetu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2–5, właściwy członek Komitetu kieruje do Przewodniczącego Komitetu, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu.

2. Sekretarza Komitetu powołuje i odwołuje Przewodniczący spośród pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

3. W przypadku nieobecności Przewodniczącego pracami Komitetu kieruje Wiceprzewodniczący.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-02-29 do 2021-03-03

§ 3. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) Przewodniczący – minister właściwy do spraw informatyzacji;

2) Wiceprzewodniczący – sekretarz stanu albo podsekretarz stanu wyznaczony przez ministra właściwego do spraw informatyzacji;

3) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów albo wyznaczony przez niego sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów;

4) wyznaczeni przez właściwych ministrów sekretarze stanu albo podsekretarze stanu, po jednym z każdego urzędu obsługującego ministra, z wyłączeniem urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji;

5) [1] Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw GovTech.

1a. Członkowie Komitetu, o których mowa w ust. 1 pkt 2–4, w szczególnie uzasadnionych przypadkach mogą być zastępowani w pracach Komitetu przez innego, wskazanego pisemnie przez członka Komitetu sekretarza stanu albo podsekretarza stanu w danym urzędzie, albo przez pełnomocnika do spraw informatyzacji w danym urzędzie.

1b. [2] Informację o zastępstwie członka Komitetu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2–5, właściwy członek Komitetu kieruje do Przewodniczącego Komitetu, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu.

2. Sekretarza Komitetu powołuje i odwołuje Przewodniczący spośród pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

3. W przypadku nieobecności Przewodniczącego pracami Komitetu kieruje Wiceprzewodniczący.

[1] § 3 ust. 1 pkt 5 dodany przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 15 Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 lutego 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji (M.P. poz. 226). Zmiana weszła w życie 29 lutego 2020 r.

[2] § 3 ust. 1b w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 15 Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 lutego 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji (M.P. poz. 226). Zmiana weszła w życie 29 lutego 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-07-17 do 2020-02-28    (M.P.2018.705 tekst jednolity)

§ 3. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) Przewodniczący – minister właściwy do spraw informatyzacji;

2) Wiceprzewodniczący – sekretarz stanu albo podsekretarz stanu wyznaczony przez ministra właściwego do spraw informatyzacji;

3) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów albo wyznaczony przez niego sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów;

4) wyznaczeni przez właściwych ministrów sekretarze stanu albo podsekretarze stanu, po jednym z każdego urzędu obsługującego ministra, z wyłączeniem urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

1a. Członkowie Komitetu, o których mowa w ust. 1 pkt 2–4, w szczególnie uzasadnionych przypadkach mogą być zastępowani w pracach Komitetu przez innego, wskazanego pisemnie przez członka Komitetu sekretarza stanu albo podsekretarza stanu w danym urzędzie, albo przez pełnomocnika do spraw informatyzacji w danym urzędzie.

1b. Informację o zastępstwie członka Komitetu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2–4, właściwy minister kieruje do Przewodniczącego Komitetu, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu.

2. Sekretarza Komitetu powołuje i odwołuje Przewodniczący spośród pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

3. W przypadku nieobecności Przewodniczącego pracami Komitetu kieruje Wiceprzewodniczący.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-11-14 do 2018-07-16

§ 3. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) Przewodniczący – minister właściwy do spraw informatyzacji;

2) Wiceprzewodniczący – sekretarz stanu albo podsekretarz stanu wyznaczony przez ministra właściwego do spraw informatyzacji;

3) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów albo wyznaczony przez niego sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów;

4) wyznaczeni przez właściwych ministrów sekretarze stanu albo podsekretarze stanu, po jednym z każdego urzędu obsługującego ministra, z wyłączeniem urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

1a. [2] Członkowie Komitetu, o których mowa w ust. 1 pkt 2–4, w szczególnie uzasadnionych przypadkach mogą być zastępowani w pracach Komitetu przez innego, wskazanego pisemnie przez członka Komitetu sekretarza stanu albo podsekretarza stanu w danym urzędzie, albo przez pełnomocnika do spraw informatyzacji w danym urzędzie.

1b. [3] Informację o zastępstwie członka Komitetu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2–4, właściwy minister kieruje do Przewodniczącego Komitetu, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu.

2. Sekretarza Komitetu powołuje i odwołuje Przewodniczący spośród pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

3. W przypadku nieobecności Przewodniczącego pracami Komitetu kieruje Wiceprzewodniczący.

[2] § 3 ust. 1a dodany przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 150 Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 listopada 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji (M.P. poz. 1011). Zmiana weszła w życie 14 listopada 2017 r.

[3] § 3 ust. 1b dodany przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 150 Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 listopada 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji (M.P. poz. 1011). Zmiana weszła w życie 14 listopada 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-04-16 do 2017-11-13

§ 3.  1. W skład Komitetu wchodzą:

1) Przewodniczący – minister właściwy do spraw informatyzacji;

2) Wiceprzewodniczący – sekretarz stanu albo podsekretarz stanu wyznaczony przez ministra właściwego do spraw informatyzacji;

3) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów albo wyznaczony przez niego sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów;

4) wyznaczeni przez właściwych ministrów sekretarze stanu albo podsekretarze stanu, po jednym z każdego urzędu obsługującego ministra, z wyłączeniem urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

2. Sekretarza Komitetu powołuje i odwołuje Przewodniczący spośród pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

3. W przypadku nieobecności Przewodniczącego pracami Komitetu kieruje Wiceprzewodniczący.