history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-05-24 do 2017-08-21

§ 5. 1. Do zadań Koordynatora Programu PUESC należy w szczególności: [24]

1) koordynacja działań w Programie PUESC, mających na celu uzyskanie zakładanych korzyści z dostarczanych przez Program usług;

2) inicjowanie i organizowanie bieżących działań Rady;

3) prowadzenie działań mających na celu zapewnienie komunikacji, spójności i integracji w Programie PUESC;

4) prowadzenie działań mających na celu zapewnienie zasobów ludzkich i finansowych na rzecz Programu PUESC;

5) przygotowanie raportów, o których mowa w § 3 pkt 7;

6) podejmowanie i rekomendowanie Radzie działań, które zapewnią osiągnięcie celów Programu PUESC i korzyści wynikających z jego realizacji;

7) zapewnienie spójności Programu PUESC oraz integralności jego produktów z Systemem Informacyjnym Służby Celnej w ramach Zintegrowanego Systemu Informacyjnego Resortu Finansów;

8) utrzymywanie aktualnego harmonogramu działań wraz z planowanym budżetem, miernikami postępu prac i wskaźnikami ich osiągnięcia;

9) bieżąca współpraca z Kierownikami Projektów.

2. [25] W przypadku nieobecności Koordynatora Programu PUESC jego obowiązki wykonuje osoba wyznaczona przez Przewodniczącego Rady na wniosek Koordynatora Programu PUESC.

[24] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) i b) zarządzenia nr 38 Ministra Finansów z dnia 24 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu Platforma Usług Elektronicznych Służby Celnej (Dz.U.M.F. poz. 45). Zmiana weszła w życie 24 maja 2016 r.

[25] § 5 ust. 2 dodany przez § 1 pkt 5 lit. c) zarządzenia nr 38 Ministra Finansów z dnia 24 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu Platforma Usług Elektronicznych Służby Celnej (Dz.U.M.F. poz. 45). Zmiana weszła w życie 24 maja 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-05-24 do 2017-08-21

§ 5. 1. Do zadań Koordynatora Programu PUESC należy w szczególności: [24]

1) koordynacja działań w Programie PUESC, mających na celu uzyskanie zakładanych korzyści z dostarczanych przez Program usług;

2) inicjowanie i organizowanie bieżących działań Rady;

3) prowadzenie działań mających na celu zapewnienie komunikacji, spójności i integracji w Programie PUESC;

4) prowadzenie działań mających na celu zapewnienie zasobów ludzkich i finansowych na rzecz Programu PUESC;

5) przygotowanie raportów, o których mowa w § 3 pkt 7;

6) podejmowanie i rekomendowanie Radzie działań, które zapewnią osiągnięcie celów Programu PUESC i korzyści wynikających z jego realizacji;

7) zapewnienie spójności Programu PUESC oraz integralności jego produktów z Systemem Informacyjnym Służby Celnej w ramach Zintegrowanego Systemu Informacyjnego Resortu Finansów;

8) utrzymywanie aktualnego harmonogramu działań wraz z planowanym budżetem, miernikami postępu prac i wskaźnikami ich osiągnięcia;

9) bieżąca współpraca z Kierownikami Projektów.

2. [25] W przypadku nieobecności Koordynatora Programu PUESC jego obowiązki wykonuje osoba wyznaczona przez Przewodniczącego Rady na wniosek Koordynatora Programu PUESC.

[24] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) i b) zarządzenia nr 38 Ministra Finansów z dnia 24 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu Platforma Usług Elektronicznych Służby Celnej (Dz.U.M.F. poz. 45). Zmiana weszła w życie 24 maja 2016 r.

[25] § 5 ust. 2 dodany przez § 1 pkt 5 lit. c) zarządzenia nr 38 Ministra Finansów z dnia 24 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu Platforma Usług Elektronicznych Służby Celnej (Dz.U.M.F. poz. 45). Zmiana weszła w życie 24 maja 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-05-05 do 2016-05-23

§ 5. Do zadań Drugiego Zastępcy Przewodniczącego – Koordynatora Programu PUESC należy w szczególności:

1) koordynacja działań w Programie PUESC, mających na celu uzyskanie zakładanych korzyści z dostarczanych przez Program usług;

2) inicjowanie i organizowanie bieżących działań Rady;

3) prowadzenie działań mających na celu zapewnienie komunikacji, spójności i integracji w Programie PUESC;

4) prowadzenie działań mających na celu zapewnienie zasobów ludzkich i finansowych na rzecz Programu PUESC;

5) przygotowanie raportów, o których mowa w § 3 pkt 7;

6) podejmowanie i rekomendowanie Radzie działań, które zapewnią osiągnięcie celów Programu PUESC i korzyści wynikających z jego realizacji;

7) zapewnienie spójności Programu PUESC oraz integralności jego produktów z Systemem Informacyjnym Służby Celnej w ramach Zintegrowanego Systemu Informacyjnego Resortu Finansów;

8) utrzymywanie aktualnego harmonogramu działań wraz z planowanym budżetem, miernikami postępu prac i wskaźnikami ich osiągnięcia;

9) bieżąca współpraca z Kierownikami Projektów.