history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-03-30 do 2022-01-25

§ 6. 1. [13] Wytwarzanie dokumentów i rejestrowanie w spisach spraw dokumentów wychodzących z komórki organizacyjnej Komendy Głównej odbywa się w systemie. Każdy dokument wchodzący i wychodzący otrzymuje w systemie swój numer w rejestrze korespondencji oraz numer w rejestrze komórki organizacyjnej.

2. [14] Przygotowane projekty dokumentów należy kierować przy użyciu systemu do akceptacji przez osoby do tego uprawnione.

3. Po ostatecznym zaakceptowaniu dokumentu przez osobę do tego uprawnioną, dokument należy wydrukować i przedstawić do podpisu osobie, która go zaakceptowała, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w ust. 5.

4. [15] (uchylony)

5. Dokumenty o kategorii archiwalnej nie wyższej niż BC są wytwarzane i przesyłane wewnątrz komórek organizacyjnych, jak również pomiędzy komórkami organizacyjnymi Komendy Głównej, wyłącznie w postaci elektronicznej, o ile inne przepisy, w szczególności finansowe lub kadrowe, nie wymagają własnoręcznego podpisu osoby przygotowującej lub zatwierdzającej dokument.

6. [16] Dokument przekazywany na zewnątrz Komendy Głównej lub mający kategorię wyższą, niż BC należy zmienić na postać elektroniczną w komórce organizacyjnej wytwórcy dokumentu oraz dołączyć w systemie jako wersję ostateczną.

7. [17] (uchylony)

[13] § 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 decyzji nr 23 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 30 marca 2017 r. zmieniającej decyzję w sprawie stosowania oprogramowania komputerowego do zarządzania obiegiem dokumentów, korespondencji i spraw w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.KGPSP. poz. 8). Zmiana weszła w życie 30 marca 2017 r.

[14] § 6 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 decyzji nr 23 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 30 marca 2017 r. zmieniającej decyzję w sprawie stosowania oprogramowania komputerowego do zarządzania obiegiem dokumentów, korespondencji i spraw w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.KGPSP. poz. 8). Zmiana weszła w życie 30 marca 2017 r.

[15] § 6 ust. 4 uchylony przez § 1 pkt 3 decyzji nr 23 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 30 marca 2017 r. zmieniającej decyzję w sprawie stosowania oprogramowania komputerowego do zarządzania obiegiem dokumentów, korespondencji i spraw w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.KGPSP. poz. 8). Zmiana weszła w życie 30 marca 2017 r.

[16] § 6 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 decyzji nr 23 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 30 marca 2017 r. zmieniającej decyzję w sprawie stosowania oprogramowania komputerowego do zarządzania obiegiem dokumentów, korespondencji i spraw w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.KGPSP. poz. 8). Zmiana weszła w życie 30 marca 2017 r.

[17] § 6 ust. 7 uchylony przez § 1 pkt 3 decyzji nr 23 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 30 marca 2017 r. zmieniającej decyzję w sprawie stosowania oprogramowania komputerowego do zarządzania obiegiem dokumentów, korespondencji i spraw w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.KGPSP. poz. 8). Zmiana weszła w życie 30 marca 2017 r.

Wersja obowiązująca od 2017-03-30 do 2022-01-25

§ 6. 1. [13] Wytwarzanie dokumentów i rejestrowanie w spisach spraw dokumentów wychodzących z komórki organizacyjnej Komendy Głównej odbywa się w systemie. Każdy dokument wchodzący i wychodzący otrzymuje w systemie swój numer w rejestrze korespondencji oraz numer w rejestrze komórki organizacyjnej.

2. [14] Przygotowane projekty dokumentów należy kierować przy użyciu systemu do akceptacji przez osoby do tego uprawnione.

3. Po ostatecznym zaakceptowaniu dokumentu przez osobę do tego uprawnioną, dokument należy wydrukować i przedstawić do podpisu osobie, która go zaakceptowała, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w ust. 5.

4. [15] (uchylony)

5. Dokumenty o kategorii archiwalnej nie wyższej niż BC są wytwarzane i przesyłane wewnątrz komórek organizacyjnych, jak również pomiędzy komórkami organizacyjnymi Komendy Głównej, wyłącznie w postaci elektronicznej, o ile inne przepisy, w szczególności finansowe lub kadrowe, nie wymagają własnoręcznego podpisu osoby przygotowującej lub zatwierdzającej dokument.

6. [16] Dokument przekazywany na zewnątrz Komendy Głównej lub mający kategorię wyższą, niż BC należy zmienić na postać elektroniczną w komórce organizacyjnej wytwórcy dokumentu oraz dołączyć w systemie jako wersję ostateczną.

7. [17] (uchylony)

[13] § 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 decyzji nr 23 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 30 marca 2017 r. zmieniającej decyzję w sprawie stosowania oprogramowania komputerowego do zarządzania obiegiem dokumentów, korespondencji i spraw w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.KGPSP. poz. 8). Zmiana weszła w życie 30 marca 2017 r.

[14] § 6 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 decyzji nr 23 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 30 marca 2017 r. zmieniającej decyzję w sprawie stosowania oprogramowania komputerowego do zarządzania obiegiem dokumentów, korespondencji i spraw w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.KGPSP. poz. 8). Zmiana weszła w życie 30 marca 2017 r.

[15] § 6 ust. 4 uchylony przez § 1 pkt 3 decyzji nr 23 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 30 marca 2017 r. zmieniającej decyzję w sprawie stosowania oprogramowania komputerowego do zarządzania obiegiem dokumentów, korespondencji i spraw w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.KGPSP. poz. 8). Zmiana weszła w życie 30 marca 2017 r.

[16] § 6 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 decyzji nr 23 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 30 marca 2017 r. zmieniającej decyzję w sprawie stosowania oprogramowania komputerowego do zarządzania obiegiem dokumentów, korespondencji i spraw w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.KGPSP. poz. 8). Zmiana weszła w życie 30 marca 2017 r.

[17] § 6 ust. 7 uchylony przez § 1 pkt 3 decyzji nr 23 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 30 marca 2017 r. zmieniającej decyzję w sprawie stosowania oprogramowania komputerowego do zarządzania obiegiem dokumentów, korespondencji i spraw w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.KGPSP. poz. 8). Zmiana weszła w życie 30 marca 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-08-12 do 2017-03-29

§ 6. 1. Wytwarzanie dokumentów i rejestrowanie w spisach spraw dokumentów wychodzących z komórki organizacyjnej Komendy Głównej odbywa się w systemie DocMan. Każdy dokument wchodzący i wychodzący otrzymuje w systemie swój numer w rejestrze korespondencji oraz numer w rejestrze komórki organizacyjnej.

2. Przygotowane projekty dokumentów należy kierować przy użyciu systemu DocMan do akceptacji przez osoby do tego uprawnione.

3. Po ostatecznym zaakceptowaniu dokumentu przez osobę do tego uprawnioną, dokument należy wydrukować i przedstawić do podpisu osobie, która go zaakceptowała, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w ust. 5.

4. Wszelkie uzgodnienia projektu dokumentu wewnątrz komórki organizacyjnej i pomiędzy komórkami organizacyjnymi Komendy Głównej dokonywane są przy użyciu systemu DocMan.

5. Dokumenty o kategorii archiwalnej nie wyższej niż BC są wytwarzane i przesyłane wewnątrz komórek organizacyjnych, jak również pomiędzy komórkami organizacyjnymi Komendy Głównej, wyłącznie w postaci elektronicznej, o ile inne przepisy, w szczególności finansowe lub kadrowe, nie wymagają własnoręcznego podpisu osoby przygotowującej lub zatwierdzającej dokument.

6. Dokument przekazywany na zewnątrz Komendy Głównej lub mający kategorię wyższą, niż BC należy zmienić na postać elektroniczną w komórce organizacyjnej wytwórcy dokumentu oraz dołączyć w systemie DocMan jako wersję ostateczną.

7. Sekretariaty komórek organizacyjnych Komendy Głównej drukują raporty z Dziennika Podawczego nie rzadziej, niż raz na tydzień.