history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2019-08-12

§ 22. 1. Dowódca patrolu lub policjant pełniący służbę w patrolu jednoosobowym, po zakończeniu służby:

1) sporządza informację dotyczącą wykorzystania pojazdu Policji wyposażonego w wideorejestrator, na formularzu, którego wzór określa załącznik nr 2 do zarządzenia;

2) przekazuje kierownikowi komórki organizacyjnej Policji właściwej do spraw ruchu drogowego lub wyznaczonemu przez niego policjantowi informację, czy materiał zarejestrowany przez wideorejestrator:

a) stanowi lub może stanowić dowód w postępowaniu,

b) może być przydatny do celów profilaktycznych lub szkoleniowych.

2. Kierownik komórki organizacyjnej Policji właściwej do spraw ruchu drogowego, użytkującej pojazd Policji wyposażony w wideorejestrator, jest obowiązany w terminie do dziesiątego dnia każdego miesiąca przekazać informację dotyczącą wykorzystania tego pojazdu w miesiącu poprzednim, kierownikowi komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej Policji albo Komendy Stołecznej Policji właściwej do spraw ruchu drogowego, na formularzu, którego wzór określa załącznik nr 2 do zarządzenia.

3. [11] Kierownik właściwej do spraw ruchu drogowego komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej Policji oraz Komendy Stołecznej Policji jest obowiązany, w terminie do dnia 20 stycznia, przekazać kierownikowi komórki organizacyjnej Komendy Głównej Policji właściwej do spraw ruchu drogowego zbiorczą informację, dotyczącą wykorzystania pojazdów Policji wyposażonych w wideorejestratory w poprzednim roku, na formularzu, którego wzór określa załącznik nr 2 do zarządzenia.

4. Dopuszcza się odstąpienie od dokumentowania informacji dotyczącej wykorzystania pojazdu lub pojazdów Policji wyposażonych w wideorejestrator, w sposób określony w ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 i 3, w przypadku wprowadzenia jej do ewidencji komputerowej służącej do gromadzenia danych sprawozdawczych w Policji.

[11] § 22 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 zarządzenia nr 59 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 lipca 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie pełnienia służby na drogach (Dz.U.KGP. poz. 95). Zmiana weszła w życie 12 sierpnia 2019 r.

Wersja obowiązująca od 2019-08-12

§ 22. 1. Dowódca patrolu lub policjant pełniący służbę w patrolu jednoosobowym, po zakończeniu służby:

1) sporządza informację dotyczącą wykorzystania pojazdu Policji wyposażonego w wideorejestrator, na formularzu, którego wzór określa załącznik nr 2 do zarządzenia;

2) przekazuje kierownikowi komórki organizacyjnej Policji właściwej do spraw ruchu drogowego lub wyznaczonemu przez niego policjantowi informację, czy materiał zarejestrowany przez wideorejestrator:

a) stanowi lub może stanowić dowód w postępowaniu,

b) może być przydatny do celów profilaktycznych lub szkoleniowych.

2. Kierownik komórki organizacyjnej Policji właściwej do spraw ruchu drogowego, użytkującej pojazd Policji wyposażony w wideorejestrator, jest obowiązany w terminie do dziesiątego dnia każdego miesiąca przekazać informację dotyczącą wykorzystania tego pojazdu w miesiącu poprzednim, kierownikowi komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej Policji albo Komendy Stołecznej Policji właściwej do spraw ruchu drogowego, na formularzu, którego wzór określa załącznik nr 2 do zarządzenia.

3. [11] Kierownik właściwej do spraw ruchu drogowego komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej Policji oraz Komendy Stołecznej Policji jest obowiązany, w terminie do dnia 20 stycznia, przekazać kierownikowi komórki organizacyjnej Komendy Głównej Policji właściwej do spraw ruchu drogowego zbiorczą informację, dotyczącą wykorzystania pojazdów Policji wyposażonych w wideorejestratory w poprzednim roku, na formularzu, którego wzór określa załącznik nr 2 do zarządzenia.

4. Dopuszcza się odstąpienie od dokumentowania informacji dotyczącej wykorzystania pojazdu lub pojazdów Policji wyposażonych w wideorejestrator, w sposób określony w ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 i 3, w przypadku wprowadzenia jej do ewidencji komputerowej służącej do gromadzenia danych sprawozdawczych w Policji.

[11] § 22 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 zarządzenia nr 59 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 lipca 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie pełnienia służby na drogach (Dz.U.KGP. poz. 95). Zmiana weszła w życie 12 sierpnia 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-11-10 do 2019-08-11

§ 22. 1. Dowódca patrolu lub policjant pełniący służbę w patrolu jednoosobowym, po zakończeniu służby:

1) sporządza informację dotyczącą wykorzystania pojazdu Policji wyposażonego w wideorejestrator, na formularzu, którego wzór określa załącznik nr 2 do zarządzenia;

2) przekazuje kierownikowi komórki organizacyjnej Policji właściwej do spraw ruchu drogowego lub wyznaczonemu przez niego policjantowi informację, czy materiał zarejestrowany przez wideorejestrator:

a) stanowi lub może stanowić dowód w postępowaniu,

b) może być przydatny do celów profilaktycznych lub szkoleniowych.

2. Kierownik komórki organizacyjnej Policji właściwej do spraw ruchu drogowego, użytkującej pojazd Policji wyposażony w wideorejestrator, jest obowiązany w terminie do dziesiątego dnia każdego miesiąca przekazać informację dotyczącą wykorzystania tego pojazdu w miesiącu poprzednim, kierownikowi komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej Policji albo Komendy Stołecznej Policji właściwej do spraw ruchu drogowego, na formularzu, którego wzór określa załącznik nr 2 do zarządzenia.

3. Kierownik właściwej do spraw ruchu drogowego komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej Policji oraz Komendy Stołecznej Policji jest obowiązany, w terminie do dnia 31 stycznia, przekazać kierownikowi komórki organizacyjnej Komendy Głównej Policji właściwej do spraw ruchu drogowego zbiorczą informację, dotyczącą wykorzystania pojazdów Policji wyposażonych w wideorejestratory w poprzednim roku, na formularzu, którego wzór określa załącznik nr 2 do zarządzenia.

4. Dopuszcza się odstąpienie od dokumentowania informacji dotyczącej wykorzystania pojazdu lub pojazdów Policji wyposażonych w wideorejestrator, w sposób określony w ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 i 3, w przypadku wprowadzenia jej do ewidencji komputerowej służącej do gromadzenia danych sprawozdawczych w Policji.