history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-10-06 do 2016-10-26

§ 2a. [1] Podsekretarz Stanu Paweł Majewski wykonuje czynności kierownictwa wobec:

1) Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego w zakresie realizacji zadań dotyczących zapewnienia jednego punktu (bramy) dostępu do usług administracji publicznej oraz informacji publicznej, w szczególności prowadzenia spraw związanych z rozwojem portalu obywatel.gov.pl, zgodnie z uchwałą w sprawie przygotowania i wdrożenia inicjatywy „Obywatel”;

2) Departamentu Ewidencji Państwowych w zakresie:

a) prowadzenia spraw, w tym postępowań administracyjnych, związanych z udostępnianiem danych:

– z rejestru PESEL, za pomocą urządzeń teletransmisji danych, zgodnie z art. 48 ustawy o ewidencji ludności, za pomocą urządzeń teletransmisji danych w drodze weryfikacji, zgodnie z art. 49 ustawy o ewidencji ludności, w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej, zgodnie z art. 46 ust. 2 pkt 2 ustawy o ewidencji ludności,

– z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie pełnej teletransmisji danych, zgodnie z art. 66 ustawy o dowodach osobistych oraz w trybie ograniczonej teletransmisji danych zgodnie z art. 68 ustawy o dowodach osobistych,

– z centralnej ewidencji pojazdów, centralnej ewidencji kierowców, centralnej ewidencji posiadaczy kart parkingowych,

b) udostępniania danych z Centralnej Ewidencji Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych,

c) koordynacji spraw związanych z obsługą wniosków uprawnionych użytkowników o dostęp do Systemu Rejestrów Państwowych.

[1] § 2a dodany przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 38 Ministra Cyfryzacji z dnia 5 października 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu, Podsekretarzy Stanu oraz Dyrektora Generalnego w Ministerstwie Cyfryzacji (Dz.U.M.C. poz. 44). Zmiana weszła w życie 6 października 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-10-06 do 2016-10-26

§ 2a. [1] Podsekretarz Stanu Paweł Majewski wykonuje czynności kierownictwa wobec:

1) Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego w zakresie realizacji zadań dotyczących zapewnienia jednego punktu (bramy) dostępu do usług administracji publicznej oraz informacji publicznej, w szczególności prowadzenia spraw związanych z rozwojem portalu obywatel.gov.pl, zgodnie z uchwałą w sprawie przygotowania i wdrożenia inicjatywy „Obywatel”;

2) Departamentu Ewidencji Państwowych w zakresie:

a) prowadzenia spraw, w tym postępowań administracyjnych, związanych z udostępnianiem danych:

– z rejestru PESEL, za pomocą urządzeń teletransmisji danych, zgodnie z art. 48 ustawy o ewidencji ludności, za pomocą urządzeń teletransmisji danych w drodze weryfikacji, zgodnie z art. 49 ustawy o ewidencji ludności, w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej, zgodnie z art. 46 ust. 2 pkt 2 ustawy o ewidencji ludności,

– z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie pełnej teletransmisji danych, zgodnie z art. 66 ustawy o dowodach osobistych oraz w trybie ograniczonej teletransmisji danych zgodnie z art. 68 ustawy o dowodach osobistych,

– z centralnej ewidencji pojazdów, centralnej ewidencji kierowców, centralnej ewidencji posiadaczy kart parkingowych,

b) udostępniania danych z Centralnej Ewidencji Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych,

c) koordynacji spraw związanych z obsługą wniosków uprawnionych użytkowników o dostęp do Systemu Rejestrów Państwowych.

[1] § 2a dodany przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 38 Ministra Cyfryzacji z dnia 5 października 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu, Podsekretarzy Stanu oraz Dyrektora Generalnego w Ministerstwie Cyfryzacji (Dz.U.M.C. poz. 44). Zmiana weszła w życie 6 października 2016 r.