history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2020-07-02

§ 5. 1. Księgi rachunkowe prowadzone są przy użyciu programu komputerowego System Quorum – Zintegrowany System Informatyczny wersja Quorum 2020/2/PS1 [4] opracowanego przez QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu 41-800 ul. Knurowska 198, dalej zwanego „Systemem”.

2. Eksploatacja systemu rozpoczęła się 1 stycznia 2017 r.

3. System zbudowany jest z modułów składających się na księgę główną i księgi pomocnicze. Są to:

1) Moduł Księgowość;

2) Moduł Płace;

3) Moduł Asystent Zarządzania Finansowaniem;

4) Moduł Środki trwałe.

[4] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 19 Ministra Cyfryzacji z dnia 30 czerwca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad rachunkowości Ministerstwa Cyfryzacji (Dz.U.M.C. poz. 22). Zmiana weszła w życie 2 lipca 2020 r.

Wersja obowiązująca od 2020-07-02

§ 5. 1. Księgi rachunkowe prowadzone są przy użyciu programu komputerowego System Quorum – Zintegrowany System Informatyczny wersja Quorum 2020/2/PS1 [4] opracowanego przez QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu 41-800 ul. Knurowska 198, dalej zwanego „Systemem”.

2. Eksploatacja systemu rozpoczęła się 1 stycznia 2017 r.

3. System zbudowany jest z modułów składających się na księgę główną i księgi pomocnicze. Są to:

1) Moduł Księgowość;

2) Moduł Płace;

3) Moduł Asystent Zarządzania Finansowaniem;

4) Moduł Środki trwałe.

[4] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 19 Ministra Cyfryzacji z dnia 30 czerwca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad rachunkowości Ministerstwa Cyfryzacji (Dz.U.M.C. poz. 22). Zmiana weszła w życie 2 lipca 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-07-11 do 2020-07-01

§ 5. 1. Księgi rachunkowe prowadzone są przy użyciu programu komputerowego System Quorum – Zintegrowany System Informatyczny wersja Quorum 2016/2/PS9 opracowanego przez QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu 41-800 ul. Knurowska 198, dalej zwanego „Systemem”.

2. Eksploatacja systemu rozpoczęła się 1 stycznia 2017 r.

3. System zbudowany jest z modułów składających się na księgę główną i księgi pomocnicze. Są to:

1) Moduł Księgowość;

2) Moduł Płace;

3) Moduł Asystent Zarządzania Finansowaniem;

4) Moduł Środki trwałe.