comment
Porada
Data publikacji: 2005-10-01
Jak dokonać zmiany systemu czasu pracy w części zakładu pracy przejętej przez pracodawcę w trybie art. 231 Kodeksu pracy?
Od 15 października br. przejmujemy duży salon sprzedaży należący do konkurencyjnej firmy. Zgodnie z obowiązującym w naszym zakładzie regulaminem pracy, pracownicy działu sprzedaży świadczą swoją pracę w systemie równoważnego czasu pracy, w ramach którego ich dobowy wymiar czasu pracy ulega w niektórych dniach wydłużeniu do 12 godzin. Natomiast pracownicy przejętego salonu, zgodnie z obowiązującym ich w poprzednim zakładzie regulaminem pracy, wykonywali pracę w podstawowym systemie czasu pracy. Chcielibyśmy objąć ich systemem równoważnego czasu pracy. W jaki sposób możemy tego dokonać? Czy konieczne będzie wręczenie wypowiedzeń zmieniających umowę o pracę?
PROBLEM
Pozostało 72% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu