Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-09-25

Czy w razie zmiany wymiaru czasu pracy trzeba pracownika na nowo zgłaszać do ubezpieczeń

W druku zgłoszeniowym ZUS ZUA nie podaje się wymiaru czasu pracy, ale podaje się go w raporcie imiennym ZUS RCA. Czy w związku z tym, gdy z pracownikiem została rozwiązana jedna umowa o pracę i po niej bezpośrednio zawarliśmy kolejną umowę w niższym wymiarze czasu pracy, musimy tę osobę wyrejestrować z ubezpieczeń i ponownie ją do nich zgłaszać?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00