comment
Porada
Data publikacji: 2006-11-25
Czy pracownikowi należy zwrócić koszty poniesione w związku z podróżą służbową, która została odwołana
Nasza pracownica miała jechać w podróż służbową do Szczecina. W przeddzień wyjazdu musieliśmy odwołać jej wyjazd, gdyż była potrzebna w firmie. Pracownica zażądała od nas zwrotu 10% ceny biletu, który nabyła w związku z wyjazdem. Przy zwrocie biletu w kasie PKP otrzyma bowiem jedynie 90% wydanych na niego pieniędzy. Czy rzeczywiście mamy obowiązek zwrócić jej pieniądze? Jeśli tak, to jak rozliczyć taką refundację?
PROBLEM
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka