comment
Porada
Data publikacji: 2006-12-10
Kiedy pracownika obowiązują nowe zasady potwierdzania obecności w pracy
W obowiązującym regulaminie pracy znajduje się zapis, zgodnie z którym pracownicy potwierdzają przybycie do pracy własnoręcznym podpisem na liście obecności. Pracodawca wprowadził elektroniczny system potwierdzania obecności w pracy. Regulamin pracy nie uległ jednak zmianie. Jeden z pracowników kilkakrotnie nie potwierdzał obecności kartą elektroniczną. Jesteśmy przekonani, że z powodu spóźnień. Czy możemy ukarać go karą porządkową, skoro on twierdzi, że jest zobowiązany jedynie do podpisywania listy obecności (która nie jest przez kadrową już wykładana) i dlatego nie mógł się na niej podpisać?
PROBLEM
Pozostało 76% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right