Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2009-01-08

Jak wyrejestrować zgłoszoną do ubezpieczeń w ZUS osobę, z którą nie została zawarta umowa o pracę

Firma, którą obsługujemy, miała zatrudnić 1 grudnia 2008 r. pracownika na podstawie umowy o pracę. Zgodnie z informacją pracownik biura, które obsługuje firmę, wysłał 3 grudnia 2008 r. do ZUS dokument ZUA za pracownika. W dokumencie Data powstania obowiązku ubezpieczeń pracownik wpisał 01.12.2008. Przy wypełnianiu dokumentów grudniowych do ZUS za firmę w styczniu 2009 r. okazało się, że taka osoba nie jest zatrudniona w firmie. Umowa o pracę nie została podpisana, ponieważ pracownik nie stawił się w pracy. Jak wyrejestrować taką osobę z ubezpieczeń?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00