Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
Tematy: materiały biurowe
sortuj: Najnowsze   |   Najstarsze
    • comment
      Porada
      aktualna
    • comment
      Artykuł

      Wycena materiałów biurowych i paliwa - zasady wynikające z polityki rachunkowości

      Spółka przyjęła w swojej polityce rachunkowości uproszczenie pozwalające na zaliczanie do kosztów (rachunkowo) jednorazowo zakupu m.in. materiałów biurowych oraz paliwa. Czy w związku z tym ma obowiązek prowadzenia inwentaryzacji na koniec roku (wynika on z przepisów), czy też żeby taką inwentaryzację przeprowadzać, powinna mieć zapisany ten obowiązek w polityce rachunkowości?

    • comment
      Porada

      Czytelnicy pytają o...

      Jestem właścicielką biura rachunkowego. Spotkałam się z opinią, że urzędy skarbowe traktują materiały biurowe (papier, segregatory itp.) jako materiały podstawowe, co wiąże się z obowiązkiem ewidencjonowania ich w kolumnie 10 księgi przychodów i rozchodów, a także wykazywania w remanencie. Proszę o wyjaśnienie tej sprawy. Jako właścicielka biura rachunkowego rozpoczęłam naukę na studiach podyplomowych

    close POTRZEBUJESZ POMOCY?
    Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00