Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2003-09-01

Podstawa wprowadzenia dyżurów

Pracuję w serwisie sprzętu AGD. Mój szef oświadczył, że chce, abym był do dyspozycji klientów także po godzinach pracy i w razie takiej potrzeby udawał się do nich w celu naprawy urządzeń. Dlatego zamierza wprowadzić dyżury domowe, podczas których będę musiał odpowiadać na telefoniczne wezwania klientów. Czy dyżury te mogą być pełnione na podstawie umowy cywilnoprawnej (np. zlecenia)?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00