Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2008-01-10

Co się zmieniło w przepisach

2.1. Wymiar sprawiedliwości

l Został określony sposób i tryb uzyskiwania informacji przez komendanta wojewódzkiego Policji o kandydacie na stanowisko aplikanta referendarskiego i referendarza sądowego, a także o osobie ubiegającej się o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego, oraz wzór kwestionariusza tej informacji. Powyższe regulacje wprowadzono rozporządzeniami Ministra Sprawiedliwości z 15 listopada 2007 r. w sprawie uzyskiwania informacji o kandydacie na stanowisko aplikanta referendarskiego lub referendarza sądowego (DzU nr 220, poz. 1636) oraz w sprawie uzyskiwania informacji o kandydacie na stanowisko asystenta sędziego (DzU nr 220, poz. 1637. Rozporządzenia weszły w życie 27 listopada 2007 r.

Został określony szczegółowy sposób i tryb uzyskiwania i sporządzania przez komendanta głównego policji informacji o kandydatach na stanowiska: sędziego oraz asesora sądowego. Regulacje te wprowadzają rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z 15 listopada 2007 r. w sprawie uzyskiwania i sporządzania informacji o kandydacie do objęcia stanowiska sędziowskiego (DzU nr 225, poz. 1668) oraz w sprawie uzyskiwania i sporządzania informacji o kandydacie na stanowisko asesora sądowego (DzU nr 225, poz. 1669). Rozporządzenia weszły w życie 3 grudnia 2007 r.

Pobierz pliki wydania
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00