Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2003-06-01

Przesunięcie urlopu - czy pracodawca pokrywa straty?

W mojej firmie corocznie jest opracowywany plan urlopów. Jeden z pracowników nie uzyskał jednak mojej zgody na skorzystanie z urlopu wypoczynkowego w zaplanowanym terminie, gdyż jego obecność jest niezbędna w pracy. Pracownik domaga się teraz, abym pokrył koszt wykupionej przez niego wycieczki zagranicznej, z której nie mógł skorzystać z powodu przesunięcia urlopu. Czy powinienem to zrobić?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00