Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-04-01

Zakres obowiązków pracownika

Mam niewielką firmę produkcyjną zatrudniającą 7 pracowników. Moje pytanie dotyczy zakresu czynności pracownika: czy muszę go sporządzać? Jeżeli tak, to w jakiej formie i co powinien taki zakres obowiązków zawierać?
 
Do umowy o pracę pracodawca może dołączyć zakres obowiązków pracownika. Powinien on określać i konkretyzować zadania oraz obowiązki, jakie spoczywają na pracowniku podczas wykonywania pracy, może również określać zakres odpowiedzialności pracownika. Sporządzenie zakresu obowiązków w formie pisemnej przez pracodawcę nie jest obowiązkowe.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00