Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2008-06-18

Czy pracodawca musi zwrócić pracownikowi koszty poniesione na organizację wypoczynku, jeśli nie udzieli urlopu we wcześniej uzgodnionym terminie

Jeden z naszych pracowników zaplanował swój letni wypoczynek wyłącznie na podstawie sporządzanego w zimie planu urlopowego. Obecnie wystąpił do nas z wnioskiem urlopowym o udzielenie urlopu na zaplanowane 3 tygodnie. Nie mogliśmy uwzględnić wniosku pracownika, ponieważ w związku z podpisaniem nowych kontraktów będziemy temu pracownikowi mogli udzielić urlopu najwcześniej we wrześniu. Pracownik po odmowie zażądał od nas refundacji kosztów rezygnacji z wczasów, które zarezerwował w lutym (przepada mu 20% ich wartości). Czy mamy obowiązek zwrócić mu pieniądze? Jeśli tak, to na jakiej podstawie - nie doszło przecież do odwołania go z urlopu?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00