Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2015-10-01

Kiedy zmiana zasad wynagradzania nie wymaga szczegółowego informowania pracowników o nowych warunkach płacowych

Pracodawca nie musi informować pracowników o zmianach zasad wynagradzania w sposób skonkretyzowany, jeżeli dotyczą one składników nieujętych w umowie o pracę. Jeśli w umowie jest odesłanie do regulaminu wynagradzania, wystarczy poinformować pracowników o wprowadzeniu nowego regulaminu (wyrok Sądu Najwyższego z 8 września 2015 r., sygn. akt I PK 234/14).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00