Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2008-05-25

BEZPIECZNY PODPIS ELEKTRONICZNY

Zakup certyfikatu w Sigillum Polskim Centrum Certyfikacji Elektronicznej PWPW S.A. - jak krok po kroku zakupić certyfikat?

W związku ze zbliżającym się terminem wejścia w życie ustawy z dn. 17 lutego 2005 r. (Dz.U. Nr 64, poz. 565) o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne od dnia 21 lipca 2008 r. płatnicy składek na ubezpieczenia społeczne zobowiązani będą przekazywać do ZUS dokumenty sygnowane bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00