Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2008-11-06

Czy pracownikowi podejmującemu pracę podczas dyżuru pełnionego w domu wliczamy do czasu pracy cały dyżur

 Administrator sieci, który wyjątkowo w czasie nocnego dyżuru podjął pracę, żąda od nas zapłaty za cały dyżur trwający 6 godzin. Tymczasem pracował jedynie przez godzinę, co wynika z billingu połączeń (udzielał przez telefon instrukcji użytkownikowi). Czy w tej sytuacji wynagrodzenie przysługuje za cały dyżur, czy tylko za czas efektywnie przepracowany? Czy do czasu pracy wliczamy cały czas dyżuru, czy tylko czas, w którym pracownik wykonywał pracę?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00