comment
Porada
Data publikacji: 2008-04-10
Kto powinien wystawić legitymację rodzinną dla członków rodziny ubezpieczonego
Zatrudniamy 10 osób, w tym również zleceniobiorców, którzy podlegają ubezpieczeniu zdrowotnemu. Czy jako firma, która zatrudnia pracowników, mamy obowiązek wystawiać legitymacje rodzinne i dokonywać w niej wpisów? Na podstawie jakich dokumentów wpisywać w legitymacji dzieci i małżonka?
PROBLEM
RADA
Legitymacje ubezpieczeniowe dla członków rodziny osób zgłoszonych przez Państwa do ubezpieczenia wystawia ZUS. Pracownik powinien zgłosić do ubezpieczenia zdrowotnego w zakładzie pracy członka rodziny, który będzie korzystał z bezpłatnych świadczeń zdrowotnych. Na tej podstawie Państwo powinni dokonywać kolejnych wpisów w legitymacji ubezpieczeniowej.
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right