Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2015-04-22

1 stycznia 2015 r.

Zmiany w pomocy dla pracodawców zatrudniających osoby niepełnosprawne

Pracodawca, który przez co najmniej 36 miesięcy zatrudnia osoby niepełnosprawne (m.in. bezrobotne skierowane do pracy przez powiatowy urząd pracy oraz których niepełnosprawność powstała w okresie zatrudnienia), może otrzymać zwrot dodatkowych kosztów związanych z ich zatrudnieniem. Dotyczy to m.in. kosztów dostosowania pomieszczeń zakładu pracy do potrzeb niepełnosprawnych oraz kosztów adaptacji lub zakupu sprzętu ułatwiającego im wykonywanie pracy lub funkcjonowanie w zakładzie pracy. Pracodawca może ubiegać się o ww. pomoc na wszystkich zatrudnionych u niego niepełnosprawnych. Ponadto pracodawca, który zatrudnia pracownika niepełnosprawnego, może otrzymać ze środków PFRON zwrot kosztów szkolenia pracowników pomagających pracownikowi niepełnosprawnemu w pracy w wysokości 100%, nie więcej jednak niż równowartość kwoty najniższego wynagrodzenia.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00