Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2008-03-25

Informacje urzędowe

Zgodnie z informacją podaną przez ZUS 15 lutego 2008 r., od 21 lipca 2008 r. wszystkie dokumenty elektroniczne przekazywane do ZUS należy podpisywać bezpiecznym podpisem elektronicznym.

Bezpieczny podpis elektroniczny obowiązkowy od 21 lipca 2008 r.

Płatnicy składek na ubezpieczenia społeczne i/lub ubezpieczenie zdrowotne, którzy są ustawowo zobowiązani do przekazywania dokumentów ubezpieczeniowych (oraz ich korekt) w postaci elektronicznej, korzystają z programu Płatnik lub (od lipca 2007 r.) z innych programów interfejsowych, spełniających warunki opublikowane na stronach internetowych ZUS. Przygotowane za pomocą tych programów dokumenty ubezpieczeniowe, przed wysłaniem do Zakładu, są podpisywane elektronicznie przy użyciu odpowiedniego certyfikatu.

Pobierz pliki wydania
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00