Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2008-03-25

Jak powinna wyglądać informacja o prawie wyboru rady pracowników i jej uprawnieniach

 Zatrudniamy od kilku lat od 70 do 80 pracowników. W naszym zakładzie nie działają związki zawodowe. Wiemy, że od 24 marca 2008 r. objęła nas działaniem ustawa o radach pracowników. Musimy zatem przekazać pracownikom informację o prawie powołania rady pracowników i jej uprawnieniach. Czy jest jakiś wzór takiej informacji? Jak powinna ona wyglądać?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00