Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2008-02-25

Czy odpis świadectwa pracy powinien zawierać informacje, które powinny być zamieszczone zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami

Zgłosiła się do nas pracownica, która poprosiła o wydanie odpisu świadectwa pracy, ponieważ zgubiła jego oryginał. Pracę w naszym zakładzie zakończyła 20 lat temu. Od tego czasu zmieniły się przepisy dotyczące informacji, jakie zawiera się w świadectwie pracy. Czy powinniśmy wydać pracownicy kopię świadectwa pracy, w której zamieścimy dane, jakie obecnie wpisuje się do świadectwa pracy, czy należy wydać kopię świadectwa zgodną z przepisami dotyczącymi treści świadectwa, jakie obowiązywały 20 lat temu?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00