Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2008-02-25

Jak prawidłowo sporządzić PIT-11 przejmując zakład pracy po zmarłym przedsiębiorcy

Mój mąż zmarł w październiku 2007 r. Przejęłam po nim firmę wraz z pracownikami i kontynuuję prowadzoną przez niego działalność. Do końca lutego muszę pracownikom i urzędom skarbowym przekazać informacje PIT-11. Ponieważ do października pracodawcą (i płatnikiem) był mój mąż, to czy powinnam wystawić dwie informacje PIT-11 - jedną za okres od stycznia do października wpisując jako dane płatnika dane zmarłego męża, a drugą - już z moimi danymi, czy może powinnam wystawić tylko jedną informację za cały 2007 r.? Nie wiem, jak mam postąpić, bo spotkałam się z rozbieżnymi opiniami na ten temat.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00