Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2008-12-15

Od 1 stycznia 2009 r. pracownikom będzie można przesyłać ZUS RMUA e-mailem

Zatrudniamy ponad 1000 osób i chcemy przekazywać pracownikom raporty ZUS RMUA elektronicznie. Każdy pracownik ma dostęp do komputera i skrzynki pocztowej. Czy taka forma przekazywania pracownikom dokumentu ZUS RMUA będzie prawidłowa? Jeden z pracowników zakwestionował podstawę wymiaru składek chorobowej i wypadkowej za październik 2008 r. Twierdzi, że po przekroczeniu 30-krotności nie powinniśmy opłacać żadnych składek. Czy musimy odpowiedzieć pracownikowi na ten wniosek pisemnie? Przekazujemy pracownikom ZUS RMUA raz na 2 miesiące - czy jest to prawidłowe?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00