Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2008-12-15

Czy pracownikowi odchodzącemu na emeryturę należy wydać dwa świadectwa pracy

 Rozwiązujemy z pracownikiem umowę o pracę, ponieważ przechodzi na emeryturę. Pracownik poprosił nas o skompletowanie dokumentów do ZUS w związku z jego zamiarem przejścia na emeryturę. Do kompletu dokumentów chcemy dołączyć świadectwo pracy. Od razu po przejściu na emeryturę pracownik chce zatrudnić się w innym zakładzie i poprosił nas o wystawienie mu dwóch świadectw pracy (jedno dla ZUS i drugie dla kolejnego pracodawcy). Czy powinniśmy spełnić prośbę pracownika?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00